Inschrijving deelnemers Tandemtocht

Beste deelnemer Dit jaar zal er, als corona geen roet in het eten gooit,  in de omgeving van Amersfoort alweer voor de vijfde keer een Tandemtocht Keistad georganiseerd worden voor mensen met een visuele beperking. Deze keer zal die plaatsvinden op zaterdag 13 mei 2023.

Op onderstaand formulier kan je je inschrijven. Wil je dit zo volledig mogelijk invullen? Waar een vierkantje staat kan je een X zetten voor hetgeen van toepassing is. Meer informatie over diverse onderdelen kan je onder het inschrijfformulier vinden.

    Deelnemer


    Ik neem een geleidehond mee en maak gebruik van de oppas mogelijkheidIk neem mijn eigen tandem meeIk maak gebruik van de Keistad Tandem verhuurIk neem mijn eigen voorrijder meeIk doe een beroep op een Keistad vrijwilligers als voorrijder

    Bij geleidehond

    Eigen voorrijder

    De begin- en eind locatie is ook dit jaar de Ambiance Houtrust in Hooglanderveen, gemeente Amersfoort. Mensen die met openbaar vervoer komen kunnen vanaf Amersfoort Centraal Station tussen 9.00 en 9.45 uur gebruik maken van onze pendelbus. Deze bus vervoert je om 17.00 uur weer terug naar het station aan het eind van de dag . De ontvangst is van 9.00 tot 10.00 uur en de afsluiting vindt rond 17.30 uur plaats. Wanneer je geen eigen tandem hebt dan kan je er één huren. En wanneer je geen eigen voorrijder hebt dan regelen wij er één voor je. En ook regelen we de opvang van geleidehonden als dat nodig is.

    De kosten zijn als volgt:

    Deelname aan de tocht              € 12,00

    Huur van een tandem                 € 13,50

    Opvang van een geleidehond    €   5,00

    Je inschrijving is pas definitief wanneer je hebt betaald! Je kunt de kosten overmaken op bankrekeningnummer NL09RABO0307396967, ten name van Stichting TandemTocht Keistad, onder vermelding van je naam en TandemTocht Keistad 2022. Het formulier en het inschrijvingsgeld moeten uiterlijk 1 mei bij ons binnen zijn. Het is niet mogelijk op de dag zelf te betalen. Mensen die gebruik maken van een de hondenopvang moeten zich voor 1 maart opgeven in verband met het regelen van de opvang aldaar. Er is plaats voor maximaal 80 deelnemers. Daarna hanteren wij een wachtlijst. Wanneer onverhoopt de tocht niet kan plaatsvinden vanwege het door de regering gehanteerde coronabeleid zullen wij de reeds ontvangen bedragen retourneren. Wanneer je je inschrijft gaan wij er van uit dat je akkoord bent met ons privacy beleid. Dit beleid is te raadplegen op onze website www.tandemtochtkeistad.nl

    Het heeft onze voorkeur wanneer je je inschrijft door middel van bovenstaand formulier, of wanneer je dit formulier invult en toezendt aan ons e-mail adres info@tandemtochtkeistad.nl

    Wanneer dat niet mogelijk is dan kun je het formulier per post toezenden naar secretariaat TTK, Leonardo da Vincistraat 3, 3822 EH Amersfoort.

    Voor vragen kan je contact opnemen tussen 10.00 en 17.00 uur met ons secretariaat, met nummer 06 47 31 30 20.

    Wij hopen jouw inschrijving spoedig te mogen ontvangen!

    Met vriendelijke groeten

    Martin Wubbe

    Voorzitter.